Mercanoğlu Erin kitabında “Pazarlamanın merkezi görevi, mevcut ve potansiyel müşterilerin kârlılığını geliştirmek için önlemlerin hedeflendiği ölçüde kullanımıdır. Hedefli iletişimin uygulanması, bu görevi yerine getirmek için etkili bir önlem olarak kendini göstermiştir. Mobil platformlar, kişiselleştirilmiş ve özelleştirilmiş bir iletişim kanalı olarak tüketiciye farklı deneyimler sunmaktadır. Mobil pazarlamanın benzersiz değeri, marka-tüketici etkileşimini, tüketici katılımını ve diğer yaklaşımların hiç birinin sağlayamadığı yer serbestliğini sağlamaktadır. İzinli pazarlama uygulayıcıları, tüketicilerin ilgi alanlarını detaylı bir şekilde öğrenmek için üyelerine ödüllü anketler ve formlar doldurmaktadır. Tüketiciler doldurdukları cevaplar sayesinde hem çeşitli ödüller kazanmakta hem de doğru profilleme den ötürü sadece kişiye özel olarak düzenlenmiş kampanyaları görmektedirler. Bu sebeple birçok kurumsal şirket özellikle kendi ürünlerini kullanan müşterilerini hedefleyerek kampanya oluşturabilmek amacıyla izinli pazarlama müşteri bilgi sistemini oluşturmaya çalışmaktadırlar. Mobil pazarlama ve internet yoluyla pazarlama da izinli pazarlamanın birer koludur. İzinli pazarlama sayesinde daha isabetli pazarlama kampanyaları düzenlenip kaynakların etkinliği arttırılmaktadır.” Konularını açıklayarak izinli pazarlamanın akademik önemini vurgulamıştır.
Kitabı incelemek isteyenler (
https://www.idefix.com/Kitap/Degisen-Pazarlama-Anlayisi-Yeni-Pazarlama-Yaklasimlari-2/Kolektif/Egitim-Basvuru/Egitim/urunno=0001889434001) linkini tıklayarak ulaşabilirler, herkese iyi okumalar.