Z Kuşağı için E-ticareti Hızlandırmaya Yönelik 4 Strateji
Bu yolda uygulanacak en etkili strateji alışverişe keyifsel ve dürtüsel satın alma deneyimi getirmek en etkili yol gibi görünüyor.
Z Kuşağı müşterilerinin neredeyse yarısı, eskiden mağazadan satın aldıkları şeyleri şimdi çevrimiçi olarak satın alıyor ve %70'i pandemi sonrası dünya tamamen normale döndükten sonra bile bunu yapmaya devam edeceklerini söylüyor. Bu, pazarlama uzmanları için hem bir zorluk hem de bir fırsat sunuyor. Çevrimiçi satışları artırmak için bir mağaza ortamında doğal olarak meydana gelen keyfi ve arzuyu nasıl yeniden yaratabilirsiniz?
Yeni kılavuzumuz, "Alışverişe Geri Dönerek Keyifsel ve Dürtüsel Satın Alma: Z Kuşağı için E-ticareti Aşırı Yükleyecek 4 Strateji" bu soruyu yanıtlıyor. Student Beans tarafından gerçekleştirilen çalışma aşağıdaki önemli noktalara dikkat çekiyor.
Z kuşağı, finansal açıdan anlayışlı bir grup olarak ifade ediliyor.Pandeminin onları yeni bir düzeye taşıdığını söyleyebiliriz: Student Beans tarafından gerçekleştirilen ankete katılan öğrencilerin %35'i artık daha fazla indirim aradıklarını ve %77'si bu davranışa devam edeceklerini söylüyor.
Ürün keşfedilmesini kolaylaştırmak, anlık satın almalara ilham vermenin en iyi yollarından biridir.Hershey'nin pandeminin ilk günlerinde satışları yüksek tutmak için bu stratejiden nasıl yararlandığını öğrenmekte fayda var.
FOMO, güçlü bir alışveriş stratejisi olmaya devam ediyor.Bu nedenle Supreme gibi markalar, dijital heyecan yaratmak için sınırlı sayıda ürün serisi çıkartma konusunda uzmanlaştı.