İstanbul Gelişim Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü Araştırma Görevlileri Merve BOYACI YILDIRIM ve Emre ERGEN'in birlikte hazırlamış oldukları Kurumsal İtibarın Yönetim Aracı Olarak Sponsorluk ve Sürdürülebilirlik İletişimi: Arçelik #DünyaİyileştirmeTuru Örneği isimli kitap bölümü Kriter Yayınevi'nden yayımlandı.
Editörlüğünü Dr. Hilal Kılıç'ın üstlendiği Sürdürülebilirlik Bağlamında Bütünleşik Pazarlama İletişimi isimli kitapta, Sürüdrülebilirlik ve Sürdürülebilir Kalkınma Hedeflerine yönelik Reklam, Halkla İlişkiler, Kişisel Satış, Satış Tutundurma ve Doğrudan Pazarlama gibi alanlarda hazırlanmış çalışmalar yer alıyor.
Araştırma görevlileri Boyacı Yıldırım ve Ergen'in çalışmasına
buradan ulaşabilirsiniz.